tirsdag 1. desember 2009

Adventskalender på Hobbyboden





Da er desember her. Iår er jeg med på adventskalender bytte på Hb. Kjempegøy har det vært så langt, og egentlig er det vel nå morro egentlig begynner.

Jeg har byttet kaleder med Hiks.

Siden ingen av gavene var nummererte, bestemte jeg og jentene oss for at det var en oppgave for oss. Gavene ble lagt utover kjøkkenbordet, og deretter nummerert etter magefølelsen.
Nå ligger de klare i kurven og venter på å bli pakket opp.

Idag fikk jeg servietter.
Tusen takk Hiks Gleder meg til fortsettelsen.

2 kommentarer:

amylin sa...

Så koselige servietter du fikk.

Hege sa...

Flotte julekalendere.. ser det er fler som lager pakkekalender til sine menn.. hva kjøper dere da? Har lyst til å lage det selv neste år, men da trenger jeg nok noen ideer ;)

Flotte servietter :D

Ha en flott 1 desember