søndag 11. desember 2011

Desemberdager

Disse dagene i desember blir alltid litt hektiske. Det har vært liten tid til å dokumentere kalendergaver. Men det betyr ikke at det ikke er stas å få dem. Gleder meg som en unge til hver dag jeg. Torsdag fikk jeg lilla lys, perfekt siden her i huset er det advent frem til lillejulaften, da brenner vi lilla lys. På fredag fikk jeg et Tove garnnøste til, en litt annen brunfarge enn tidligere, men super farge, elsker brunt.
Igår koste jeg meg med nytt oppskriftshefte fra Sandnes garn. Det blir nok ikke tid før denne jula til å strikke noe derfra, men det kommer juler etter dette. Idag fikk jeg tove garn- likt som forrige gang.Tusen takk!
Disse luene er strikket fra dette årets mønsterhefte med Arne & Carlos luer. Jentene fikk dem i kalenderen sin 1.desember, og de har brukt dem siden. Den beige er strikket i freestyle, synes rett og slett det var et grusomt garn å strikke i. Den andre blå/hvite er strikket i nepal.
Til slutt må jeg vise dere den nydelige soloppgangen fra kjøkkenvinduet mitt. Slik har det sett ut både igår og idag. Jeg bare nyter.

3 kommentarer:

reSIRIkulert sa...

Guriland for nokre flotte kalendergåver; både dine og jentene sine! ;o)

Nita sa...

Jeg elsker kalenderen du har sendt til meg! Det er stor stas hver eneste morgen, og ungene er like spente som meg. Håper gavene dine faller i smak også, selv om jeg slett ikke har vært så kreativ som du har vært. Stor adventsklem!

Havbris

Tove sa...

Hvilken herlig soloppgang! Snakk om idyll med snøen og greier...