tirsdag 3. januar 2012

Nytt år

Siste kalendergavene er jo selvfølgelig åpnet, men ikke blogget(skammer meg litt) Flott kalender fra Havbris, må si det er den beste jeg har fått de årene jeg har deltatt. Masse fine gaver. Ser at pakken fra julaften ikke er kommet med. Skal huske å ta bilde av den seinere. Flott garn var det i deilige blå farver og et garn jeg aldri har prøvd, men som var deilig og mykt. Boka har jeg lest ut, deilig avslappende, lettlest bok. Igjen, Tusen takk til Havbris for en flott kalender!
Denne jakka var romjulstrikken min, noe av den. Frøkna har selv valgt farge,garn og mønster. Den skal henge på skolen til innebruk når det blir kaldt i klasserommet. det hender jo relativt ofte. Strikket i Andes, mønster fra Garnstudio. Knapper fra julekalenderen, valgt av Åsne selv.

1 kommentar:

Wenche/chawo sa...

Flott kalender gave og herlig jakke,du har strikket.