mandag 22. september 2008

Hemmlig venn og litt til

8 Åringen min vil bli blomsterdekoratør når hun blir stor. Her er høstens siste bidrag. Jeg synes selv hun er ganske flink, selv om utvalget av blomster i hagen begynner å bli litt begrenset.


Da er prosjektet mitt til Inger Lise ferdig. Det er strikket i Duo Silke/ull fra Design club i Danmark. Jeg har kjøpt garnet på Karmin i Kristiansand. Det bare ropte etter meg en gang i sommer. Mannen min sa tørt når jeg sa det, Det er første gang jeg har hørt at garn roper.

Jeg personlig synes jeg hører det rett som det er.


Jeg håper iallefall at mottager blir fornøyd. Og jeg vet at jeg skal strikke av dette garnet igjen en annen gang.

Pakken kom i posten på fredag, men da var alt klar for en helgetur, så ingen bilder .
Denne gangen kom min hemmlige venn fra Fredrikstad, mer vet jeg ikke. Hun har imidlertid truffet blink når det gjelder garn. Nydelig Mirasol fra DSA, og perfekt blåfarge til meg.
Rosa sokkegarn er alltid velkommen, så nå er det noen som slipper å fryse i vinter også.



Tusen takk!



Ingen kommentarer: