torsdag 4. desember 2008

Litt førjulsstemning




Da er jeg også igang med Klukka. Har vært veldig i tvil om jeg skulle strikke den eller ikke, men klarte til slutt ikke å la vær. Bestilte garnet fra Birgirsdottir, od jeg er imponert over hvor fort jeg hadde det hjemme i postkassa. Er spent på om jeg kommer til å like fargene når jeg kommer oppover på kjolen, enn så lenge er jeg veldig fornøyd.




Har en litt travel førjulstid som alltid. Det er vel slik når en har barn som har mange fritidsaktiviteter. Det er avslutninger over en lav sko. Mye kos også da.




Jentene gleder seg til jul, hver morgen løper de ned til kalenderene sine for å åpne, og om kvelden er det Julmysteriet av Jostein Gaarder som er høydepunktet.(sammen med blåfjell da)




Mor er godt igang med julebaksten, så det blir nok jul iår også.

Ingen kommentarer: