torsdag 17. desember 2009

Kalendergaver og julegaver



Dette er kalendergavene for 12,13,14. desember. Først nissen, deretter servietter og til slutt heklekroken. En str mindre enn sist, så nå har jeg jo godt utvalg.



15.des fikk jeg kabel til HW pinnene mine, 100 cm, flott til sjal.
Hello kitty knappene fikk jeg igår.

Spennende med kalender, gleder meg som et barn hver morgen. Igjen takk til Hiks( som er blitt borte?)

Så var det dette med julegaver. Jeg har laget en del iår også, og tillater meg å blogge noen av dem.
Dattera til en vennine hadde bursdag i november, da fikk hun Baby Born dukke og et sett dukkeklær av oss. Som alle vet er ikke et sett nok til jenter i riktig alder, så da var det bare å begynne å lage mer.



Her er det en badekåpe strikket i Mandarin petit fra det siste heftet med dukkeklær fra Sandndes.
Kjolen er er en gammel opppskrift etter min mormor, strikket i Edda garn fra Viking.



Siden det nå er vinter ble det en kjørepose også, med tilhørende skjerf og lue. alt strikket i Alfa. Mønster hentet fra samme heftet som badekåpen.
Jeg håper Sunniva blir glad når hun kan kle på dukka si i jula.

2 kommentarer:

Vera sa...

kjempe fine kalendergaver! Og så stilige dukkeklær!!! Klart blir hun gld for dem!

gyldenkron sa...

Stilige dukkeklær. Jenta blir nok strålende fornøyd