lørdag 4. desember 2010

4. Desember

Så var det dagens fangst i kalenderen.
Som tidligere nevnt hadde Shygirl sendt med pakke til jentene også. Jeg vurderte litt for og imot når denne skulle åpnes, men kom frem til at på julaften var det mange andre gaver.
Valget falt på en lørdag, for da var det god tid.

Jentene var himmelfalne. Godis, hårstrikker,klistremerker mm. De syntes at mamma sin kalendervenn var toppers.

Mor selv var også fornøyd. Siden jeg ikke spiser mye sjokolade, men elsker mørk sjokolade var dette tingen. Kos til kaffen i helga. Siden mannen er ute og reiser får jeg den for meg selv også.




Vi hadde tidliger i uka bestemt at vi skulle bake pepperkaker idag. Her er resultatet av noen få etter pynting. Jentene har kost seg med deig, melis og snop. De synes at slik baking kunne vi gjøre hver lørdag.




Jeg har jo hatt en lang bloggpause, men pinnene har ikke hvilt for det. Nesten ingenting har jeg tatt bilde av, men noe er dokumentert.

Disse vottene skal inngå i skolemusikkens julelotteri, så får vi håpe at de som vinner ikke behøver å fryse på fingrene i vinter.



Ingen kommentarer: