onsdag 8. desember 2010

8. Desember

Siden desember er full av ting som skjer både på skole, jobb og i heimen rekker jeg ikke alltid å blogge kalendergavene hver dag. Det betyr ikke at jeg er noe mindre fornøyd med dem.

Dette nøstet var i kalenderen den 6. Helt likt det jeg har fått tidligere, og så fint. Alltid lettere med et prosjekt med 2 nøster istenden for et.



Her er bilde av gaven fra den 7. og 8. Julepynten var i gårsdagenspakke.
Notatblokken i dagens. Kjempekul var jentenes kommentar. Må nok passe på så den ikke havner hos dem. Tenkte å stikke den ned i strikkekurven min jeg.




I kveld er det ingen andre planer i heimen enn å se håndball. Jeg håper de spiller like bra som alle sa de gjorde igår. Samtidig som jentene kaster ball, skal jeg fullføre noen julegaver dvs. feste tråder på masse småprosjekter. KJEDELIG........ men nødvendig.

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Flotte kalendergåver du har fått! Nydeleg garn, og som du seier, alltid greit med to nøster. ;)